Decathlon promuje hulajnogi

25 kwietnia 2018

Wystartowała kampania reklamowa sieci Decathlon, której wiodącym produktem są hulajnogi. Akcja jest kontynuacją platformy komunikacyjnej: „Jedyną zasadą jest przyjemność“.

Produktem wiodącym kampanii są hulajnogi marki OXELO. Towarzyszy jej hasło: „Jedyną zasadą jest przyjemność“, które spaja komunikację marki Decathlon względem produktów z różnego asortymentu.

Kampania mediowa skupiła się na telewizji i internecie. Reklamy emitowane są na antenie TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych tych kanałów. W internecie będzie przebiegała na trzech platformach: Social Media (Facebook, Instagram Youtube i Snapchat), Video (na playerach oraz na portalach) i Display (na portalach i w formie targetowania demograficznego i behawioralnego).

Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather, za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub. Kampania potrwa do czerwca 2018 r.