LUCYNA KOBA, HEAD OF CLIENTS’ SUCCESS, DLA PRESS.PL OCENIA SZANSE MAGAZYNU „VOGUE”, KTÓRY NA CAŁYM ŚWIECIE ZYSKAŁ MIANO MODOWEJ IKONY.

30 stycznia 2018

„Planowana przez „Vogue” cena jest wysoka w porównaniu z innymi magazynami luksusowymi. Na pewno ambasadorki marki, które od jakiegoś już czasu wyczekują pojawienia się polskiej edycji „Vogue’a” będą zainteresowane zakupem pierwszego numeru. Z pewnością czekają na niego także mniej zaangażowane w markę osoby interesujące się modą. Dlatego wygenerowanie sprzedaży pierwszego numeru, na fali nowości i ciekawości - o ile będzie wsparty kampanią reklamową - będzie stosunkowo łatwe, pomimo ceny ustalonej na takim poziomie. Jednak kolejne numery będą się musiały obronić treścią, pozyskanie lojalności czytelników może okazać się wyjątkowo trudne. Z drugiej strony wysoka cena egzemplarzowa stanowi pewną informację o zamożności grupy czytelniczej co może być istotne dla reklamodawców pisma, czyli głównego źródła dochodów. Jednak nawet właściciele marek luksusowych potrzebują racjonalnych zasięgów miesięcznych, aby uzasadnić aktywność reklamową. Ja w każdym razie trzymam za „Vogue” mocno kciuki!”