MullenLowe MediaHub wzmacnia swój dział DIGITAL

Warszawa, 26 lutego 2018

Dom mediowy MullenLowe MediaHub intensywnie wzmacnia swój dział odpowiedzialny za obszar nowych mediów. Dołączyła właśnie do niego czwórka specjalistów.

Do digitalowego zespołu MullenLowe MediaHub dołączyła Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, która objęła stanowisko Social Media Project Managera. Nowymi Senior Digital Plannerami zostali Monika Szmigiel i Adrian Kornacki. Ponadto zespół zasiliła Milena Walczak, która pełni funkcje Social Media Plannera. – Dziś największym wyzwaniem dla reklamy są nowe media. Rozwój kompetencji w tym zakresie jest dla nas i dla naszych klientów kluczowy. Dlatego z radością witamy na naszym pokładzie ekspertów z tak bogatym doświadczeniem w tym zakresie – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub. Aleksandra Szumilas-Ocalewicz jest odpowiedzialna za koordynowanie obsługi klientów w mediach społecznościowych. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. jako account executive w Isobar Poland Group (Denstu Aegis Network). Monika Szmigiel pracuje w branży mediowej od 2012 r. Była związana zawodowo z domami mediowymi: Starcom, Mindshare i Media Direction OMD. W MullenLowe MediaHub będzie współpracowała z ING Bankiem Śląskim. Doświadczenie zawodowe zdobyła współpracując m.in. z BZ WBK, Maspex, Starbucks i KFC. Adrian Kornacki przeszedł domu mediowego OMD, gdzie był plannerem. Wcześniej pracował w m. in. w agencjach OS3 multimedia i Feno. Tworzył komunikację dla takich marek jak: McDonald’s, Warner Bros, Showmax, Renault, Nissan, Mercedes Benz, Wizz Air, Plus czy, Johnnie Walker. Milena Walczak odpowiada za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w GroupM oraz They.pl, pracując dla takich marek jak np. LG, USP Zdrowie, Danone, Black Red White, Tubądzin.

MullenLowe Group, będąca częścią Grupy Interpublic, to ukierunkowana na kreatywność zintegrowana sieć komunikacji marketingowej z ogromnym doświadczeniem biznesowym i gotowością do podejmowania wyzwań. To globalny butik kreatywny, który czerpie inspirację z lokalnych kultur, mając równocześnie światowy zasięg. Dzięki pakietowemu modelowi organizacyjnemu, Grupa specjalizuje się w: rozwiązaniach komunikacji marketingowej za pośrednictwem MullenLowe, zintegrowanym digital marketingu dzięki MullenLowe Profero, zakupie i planowaniu mediów poprzez MullenLowe Mediahub oraz marketingu aktywacyjnym i konsumenckim za pośrednictwem MullenLowe Open. Grupa niezmiennie znajduje się w gronie najczęściej nagradzanych i najbardziej efektywnych Grup sieciowych na świecie.